مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-27حوادث

بی توجهی مردم علت اصلی سرقت در اردستان است


فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: یکی از علل اصلی سرقت هایی که در شهرستان اردستان اتفاق می افتد، بی توجهی مردم نسبت به امنیت مکانی است که دارند.

- غلامرضا هاشمی زاده، امروز (یکشنبه، 8 اسفند) در نشست خبری در ستاد فرماندهی اردستان، اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر نیروی انتظامی در 11 ماه گذشته نسبت به مدت مشابه برابر بوده، ولی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر 45 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه دستگیری معتادان در شهرستان اردستان 42 درصد افزایش داشته است، افزود: توقیف خودروهای حامل مواد مخدر نیز 10 درصد افزایش داشته است.

همچنین با توجه به افزایش جرائم اینترنتی و فضای مجازی واحد تخصصی پلیس فتا با موضوع جرائم اینترنتی در این ستاد راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 5 هزار تماس با پلیس 110 اردستان گرفته شده است که حدود 4200 مورد از آن عملیاتی شده است.

هاشمی زاده با اشاره به اولویت بندی جرائم اتفاق افتاده در شهرستان اردستان، گفت: بر اساس تحقیقات و آمار موجود در فرماندهی انتظامی سرقت مواد مخدر و جرائم و تخلفات راهور، قاچاق کالا و نزاع و درگیری بیشترین موضوع پرونده های تشکیل شده بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی مردم علت اصلی سرقت در اردستان است

بی توجهی مردم علت اصلی سرقت در اردستان است