مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-27پزشكي

جذب نخبگان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از اعلام آمادگی این دانشگاه برای جذب نخبگان خبر داد و گفت: جذب نخبگان با هدف توسعه آموزش و پژوهش در دستور کار است.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در نشست پایان سال با روسای دانشکده ها، مدیران گروه های آموزشی علوم پایه و بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از زحمات بی شائبه آنان در سال 1400 قدردانی کرد.

وی افزود: با همت بلند مدیران، اعضای گروهها و روسای دانشکده ها در سالی که گذشت شاهد توفیقات فراوانی در عرصه فناوری، تحقیقات، بهداشت، درمان و آموزش در دانشگاه بوده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دستاورهای سترگ دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در حوزه های مختلف یادآور شد و خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم با همت بلند اساتید، کارکنان و فراگیران دانشگاه، سال آینده نیز همچنان مسیر پیشرفت را با هدف ارتقای سلامت عمومی با قوت ادامه دهیم.

وی از تدوین نقشه راه در قالب سند تحول راهبردی دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: این سند راهبردی با حضور فعال 350 کارشناس زبده تدوین و اجرایی شده است.

برگزاری مراسم اولین جشنواره دانشگاه بهره ور و سومین بیمارستان بهره ور در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در روزهای آتی از دیگر مواردی بود که دکتر زالی به آن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب نخبگان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

جذب نخبگان در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی