مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:172022-02-27سياسي

توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از کشور یکی از برکات دفاع مقدس است


فرمانده جنگ نوین گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از کشور یکی از برکات دفاع مقدس برای ملت ایران است.

- ایسنا/لرستان فرمانده جنگ نوین گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از کشور یکی از برکات دفاع مقدس برای ملت ایران است.

سردار حجت اله صالح نژاد امروز هشتم اسفندماه در نشست با اصحاب رسانه، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب روحیه ایثار و شهادت بود.

وی تصریح کرد: شعار ما نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود، دشمنان تحمل استقلال و آزادی ایران را نداشتند و با تحمیل جنگ در ظاهر با یک کشور در باطن با چندین کشور روبرو و دفاع جانانه را شاهد بودیم.

فرمانده جنگ نوین گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس برای ملت ایران یک گنج بود که هم اکنون توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از کشور یکی از برکات دفاع مقدس برای ملت ایران است.

سردار صالح نژاد اضافه کرد: امروز با حمله روسیه به اوکراین مشخص شد که قدرت نیروهای مسلح ایران چقدر بازدارنده است که اگر هر تجاوزی از دشمن انجام شود با برخورد سختی مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: تجربه سال های گذشته از حضور آمریکا در منطقه نشان داده است که اگر ایران قدرت بازدارندگی نداشت با حمله آمریکا و همدستانش روبرو می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از کشور یکی از برکات دفاع مقدس است

توانمندی نیروهای مسلح در دفاع از کشور یکی از برکات دفاع مقدس است