مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 22:572022-02-27فرهنگي

لزوم مشارکت دستگاه ها برای تولید پنج مستند از فرماندهان قمی


رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با اشاره به اینکه فیلم سینمایی شهید زین الدین در حال پیگیری برای تولید است، گفت: انتظار می رود حداقل پنج فیلم مستند از سایر فرماندهان استان با پشتیبانی همه نهادها ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علی اکبر خوش گفتار در نشست ستاد کنگره ملی شهدای استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، در مورد اقدامات صورت گرفته در این ستاد ابراز کرد: برگزاری جشنواره تئاتر و سرود با هماهنگی اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان، تولید فیلم های مستند فرماندهان لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب (ع) که حداقل 5 مستند هدف گذاری شده، تولید کلیپ های کوتاه از شهدا و بارگذاری در فضای مجازی از جمله فعالیت های انجام شده ستاد است.

وی با بیان اینکه سایت اینترنتی کنگره ملی شهدای استان قم توسط ستاد پشتیبانی و تامین محتوا می شود، افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته، حمایت از برگزاری یادواره های محلی و قشری در سطح استان، افتتاح یادمان شهدای استان با همکاری شهرداری و کاشت 6090 نهال، برگزاری جلسات ضبط و ثبت تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان  است.

رییس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم ادامه داد: برگزاری برنامه شب های پرستاره، تجلیل از مادران و همسران شهدا، تولید نشریه معبر که پنج شماره آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت دستگاه ها برای تولید پنج مستند از فرماندهان قمی

لزوم مشارکت دستگاه ها برای تولید پنج مستند از فرماندهان قمی