مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 07:522022-02-28سياسي

برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی 350 پایگاه و مرکز نیکوکاری در آذربایجان غربی


مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: جشن نیکوکاری امسال در 350  پایگاه و مرکز نیکوکاری مستقر در استان برگزار خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: جشن نیکوکاری امسال در 350  پایگاه و مرکز نیکوکاری مستقر در استان برگزار خواهد شد.

عزیز سهندی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری سال جاری در 30 پایگاه سیار و همچنین 320 مرکز نیکوکاری در سطح استان اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار می شود و از این آیین خداپسندانه در 12 اسفند در پایگاه های سطح استان، 13 اسفند میعادگاه های نماز جمعه و 14 اسفند در سطح مدارس زنگ احسان و نیکوکاری نواخته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در تمام شهرستان های آذربایجان غربی پایگاه های جمع آوری نذورات مردمی در نظر گرفته شده است؛ و پایگاه های سیار امداد مراکز نیکو کاری آماده جمع آوری کمک های انسان دوستانه خیرن استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار آذربایجان غربی تاکنون بیش از220 میلیارد تومان برای رفع قسمتی از احتیاجات نیازمندان استان مساعدت کرده اند.

وی با اشاره به پیش بینی رشد 21 درصدی مشارکت مردم خیر استان در جشن نیکوکاری سال جاری در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم استان در جشن ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی 350 پایگاه و مرکز نیکوکاری در آذربایجان غربی

برگزاری جشن نیکوکاری با برپایی 350 پایگاه و مرکز نیکوکاری در آذربایجان غربی