مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-28بين الملل

قدس، اسلامی می ماند/ تأکید بر تداوم جهاد و مبارزه تا آزادی فلسطین


گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه پایانی کنفرانس «مقاومت، راه آزادی» در غزه، بر تداوم جهاد و مبارزه تا آزادی کامل فلسطین و مقدسات آن تأکید کردند.

- به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، گروه های مقاومت فلسطین بر تداوم جهاد، مقاومت و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی در همه عرصه ها برای پشتیبانی و محافظت از ملت فلسطین در مقابل یاغی گری ها و جنایت های زشت این رژیم علیه غیرنظامیان بی دفاع تأکید کردند.

گروه های مقاومت فلسطین در بیانیه پایانی کنفرانس مردمی تحت عنوان مقاومت، راه آزادی که به دعوت جنبش جهاد اسلامی و با حضور و سخنرانی زیاد النخاله دبیرکل این جنبش در نوار غزه برگزار شد، تأکید کردند: وحدت ملت فلسطین علیه دشمن بیانگر سطح بالای آگاهی و مخالفت آنها با همه تلاش های دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه در میان ملت فلسطین است.

در این بیانیه ضمن اعلام مخالفت با تلاش ها برای عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و تشکیل ائتلاف نظامی با آن، این روند یک انحراف خطرناک توصیف شد.

گروه های مقاومت در بیانیه خود تصریح کردند: قدس همچنان عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و اشغالگران صهیونیست با وجود تمام تجاوزگری ها، هیچ جایی در آن ندارند.

زیاد النخاله نیز ضمن سخنرانی در این کنفرانس از همه گروه های مقاومت فلسطین و گردان های سرایا القدس خواست برای دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس، اسلامی می ماند/ تأکید بر تداوم جهاد و مبارزه تا آزادی فلسطین

قدس، اسلامی می ماند/ تأکید بر تداوم جهاد و مبارزه تا آزادی فلسطین