مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:422022-02-28سياسي

ایجاد منطقه آزاد مشترک با اقلیم کردستان عراق بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در دومین روز از سفر خود به استان کردستان در حاشیه افتتاح دفتر اجرایی منطقه آزاد بانه ـ مریوان در شهر مریوان با هه وال ئه بووبه .

- طرح پیشنهادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور بر ایجاد مناطق آزاد مشترک با اقلیم کردستان عراق و به منظور ترویج سرمایه گذاری در حوزه تولید ـ صنعتی در دو کشور، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید محمد مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی در دومین روز از سفر خود به استان کردستان در حاشیه افتتاح دفتر اجرایی منطقه آزاد بانه ـ مریوان در شهر مریوان با هه وال ئه بووبه کر استاندار سلیمانیه عراق و هیات همراه دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که باهدف تقویت و توسعه همکاری های اقتصادی دو کشور برگزار شد، طرفین بر ایجاد منطقه آزاد مشترک صنعتی تاکید کردند.

با توجه به تصویب دو منطقه آزاد قصرشیرین و بانه ـ مریوان و طرح پیشنهادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور بر ایجاد مناطق آزاد مشترک با اقلیم کردستان عراق و به منظور ترویج سرمایه گذاری در حوزه تولید ـ صنعتی در دو کشور، در این نشست موضوع احداث منطقه آزاد مشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه آزاد مشترک با اقلیم کردستان عراق بررسی شد

ایجاد منطقه آزاد مشترک با اقلیم کردستان عراق بررسی شد