مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 07:022022-03-02بين الملل

پوتین؛ بازی خراب کن، نه بازی ساز


پوتین نگران تکرار فروپاشی 1989 است و اساساً در «زمانِ حاضر» حضور ندارد، نظم امروزین جهان را خوش نمی دارد و مختصات جهان امروز را درک نمی کند، یا نمی خواهد درک کند.

- پوتین نگران تکرار فروپاشی 1989 است و اساساً در زمانِ حاضر حضور ندارد، نظم امروزین جهان را خوش نمی دارد و مختصات جهان امروز را درک نمی کند، یا نمی خواهد درک کند.

عصر ایران؛ محمد باقر محسنی ساروی- توماس ال فریدمن ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز در پیوند با تجاوز روسیه به اوکراین نوشته است: جمله جهان ما هرگز به وضع سابق برنخواهد گشت خطرناک ترین جمله در روزنامه نگاری است که من طی بیش از چهار دهه کار در این حوزه هرگز جرأت نداشتم این جمله را به کار ببرم اما امروز می خواهم بگویم جهان ما هرگز به وضع سابق برنخواهد گشت چون این - حمله روسیه به اوکراین- نوعی چپاول سرزمینی کور از نوع قرن هجدهمی است که توسط یک ابرقدرت و در قرن بیست و یکم و در دوران جهانی شدن رخ می دهد.

در باره انگیزه های ولادیمیر پوتین در این سه روزی که از حمله روسیه به اوکراین گذشت، تحلیل های بسیاری نوشته شد که برخی درست، برخی مهربانانه و برخی نیز شتابزده است اما اگر _ با توجه به هشدارهای مربوط به احتمال آغاز نبردی بزرگ در مقیاس جهانی یا جنگ هسته ای _ جهان بماند و انسانیّت به دست خود به خاک سیاه ننشیند، قطعاً این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین؛ بازی خراب کن، نه بازی ساز

پوتین؛ بازی خراب کن، نه بازی ساز