مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-02اقتصادي

9 طرح از 359 طرح روستایی در استان همدان تسهیلات دریافت کرده اند


استاندار همدان با بیان اینکه9 طرح از 359 طرح روستایی در استان همدان تسهیلات دریافت کرده اند، گفت: این روند قابل دفاع نیست و باید بانک های خصوصی به نحو مناسبی در این مسیر پیش روند.

- همدان- استاندار همدان با بیان اینکه9 طرح از 359 طرح روستایی در استان همدان تسهیلات دریافت کرده اند، گفت: این روند قابل دفاع نیست و باید بانک های خصوصی به نحو مناسبی در این مسیر پیش بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان همدان ضمن تبریک مبعث پیامبر (ص) عنوان کرد: موتور محرکه تولید و اشتغال منابع مالی است، چراکه هر سرمایه گذار و تولید کننده ای که می خواهد قدم در مسیر بگذارد، غالباً سرمایه اولیه شأن را در مباحث زیرساختی وارد کار می کنند و برای دیگر اقدامات نیازمند منابع مالی هستند.

وی با بیان اینکه منابع مالی در اختیار بانک است، خاطرنشان کرد: آنچه که دولت به عنوان تکلیف قانونی در این زمینه مشخص کرده، باید به انجام برسد.

استاندار همدان به تبصره 16 به عنوان مؤلفه های مهم در این عرصه اشاره کرد و افزود: روستاها کانون های مولد تولید در استان همدان هستند و باید توانمندسازی آنها در پیش گرفته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح از 359 طرح روستایی در استان همدان تسهیلات دریافت کرده اند

9 طرح از 359 طرح روستایی در استان همدان تسهیلات دریافت کرده اند