مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-02اقتصادي

همکاری منابع طبیعی و مدیریت بحران در قالب طرح های مدیریت کاهش خطرپذیری


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشورین پیشنهاد داد : تعامل وهمکاری با سازمان مدیریت بحران می تواند در قالب طرح های جامع مدیریت کاهش خطرپذیری باشد.

- رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشورین پیشنهاد داد : تعامل وهمکاری با سازمان مدیریت بحران می تواند در قالب طرح های جامع مدیریت کاهش خطرپذیری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور امروز در دیدار با محمد حسن نامی - رییس سازمان مدیریت بحران - گفت: بین سازمان مدیریت بحران و منابع طبیعی همواره ارتباط و تعامل خوبی وجود داشته است و این تعامل وهمکاری می تواند در قالب طرح های جامع مدیریت کاهش خطرپذیری برای جلوگیری از خطرات سیل و حریق و دیگر چالش های مهم محیط زیست و منابع طبیعی موثر و کار آمد باشد.

نامی نیز در این دیدار اظهارکرد: ما در مواجهه با بحران و چالش ها دنبال پیشگیری هستیم زیرا پیشگیری از درمان کم هزینه تر و بهتر است.

وی افزود: باید به دنبال فرهنگسازی و افزایش آگاهی های عمومی و گسترش فرهنگ ایمنی در مواجهه و مقابله با خطرات باشیم و در این زمینه ارتقای دانش مدیریت بحران در عموم مردم امری ضروری است.

بر اساس این گزارش، موضوع آبخیزداری و آبخوانداری برای جلوگیری از فرسایش خاک و هدر رفت آب و کاهش خطرات سیل، برگزاری مانورهای مشترک با حضور نیروهای مردمی، سازماندهی نیروهای مردمی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری منابع طبیعی و مدیریت بحران در قالب طرح های مدیریت کاهش خطرپذیری

همکاری منابع طبیعی و مدیریت بحران در قالب طرح های مدیریت کاهش خطرپذیری