مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-03اقتصادي

استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن برای توسعه متوازن شهر


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اجرای پروژه «کمربندی شمالی شهر زنجان» باعث توسعه متوازن در این شهر شده و مشکل ترافیکی نیز حل خواهد شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اجرای پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان باعث توسعه متوازن در این شهر شده و مشکل ترافیکی نیز حل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، مسعود بیات منش به پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان که جزو پروژه های مصوب رپیس جمهور به استان است، اشاره کرد و افزود: طول این پروژه 25 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه در حال مطالعه و تجهیز کارگاه هستیم و این پروژه برای اجرا به تنهایی به 3000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تصریح کرد: طبق دستور رییس جمهور، اعتبار این پروژه از محل ارزش افزوده منابع مالی استان تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه کل اعتباری که برای پروژه ها از همه منابع تخصیص پیدا می کند حدود 300 میلیارد تومان است، گفت: تامین 3000 میلیارد تومان با نرخ روز برای اجرای پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان 10 تا 15 سال طول می کشد ولی با برنامه ریزی صورت گرفته برای اجرای این پروژه، زمان بندی چهار ساله بر اساس تامین منابع مالی استانی تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن برای توسعه متوازن شهر

استفاده از ظرفیت نهضت ملی مسکن برای توسعه متوازن شهر