مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-03سياسي

لزوم جلوگیری از معطلی کشتی های حامل کالاهای ثبت سفارش در بنادر


رییس قوه قضاییه بر جلوگیری از معطلی کشتی های حامل کالاهای ثبت سفارش شده در لنگرگاه ها و ترخیص سریع محموله های آنها تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام محسنی اژه ای صبح پنجشنبه در نخستین برنامه از سفر بدون تشریفات خود به استان هرمزگان، از مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس به عنوان یکی از مهمترین کریدورهای ترانزیتی بین المللی و از قطب های واردات کالا به کشور بازدید به عمل آورد.

رییس عدلیه در ابتدا از طریق دریا به مشاهده وضعیت بنادر و گمرکات استان هرمزگان پرداخت و در جریان فرآیند عبور و مرور و پهلوگیری کشتی های باری در این بنادر و گمرکات و همچنین سازوکارهای نظارتی و کنترلی موجود در آن ها قرار گرفت.

در جریان این بازدید دریایی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته به منظور رصد و نظارت بر کشتی هایی که در لنگرگاه و اسکله های بنادر استان هرمزگان بویژه بندر شهید رجایی پهلو می گیرند، به رییس قوه قضاییه ارائه شد.

رییس دستگاه قضا در جریان بازدید از بندر شهید رجایی، از نزدیک در جریان فرآیند امور در بزرگترین بندر تجاری و گمرک کشور و همچنین سازوکارهای مبارزه با قاچاق کالا در بنادر و گمرکات استان هرمزگان قرار گرفت.

مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در جریان این بازدید، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های عملیاتی بنادر استان و همچنین بندر شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از معطلی کشتی های حامل کالاهای ثبت سفارش در بنادر

لزوم جلوگیری از معطلی کشتی های حامل کالاهای ثبت سفارش در بنادر