مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-03سياسي

ارتقایی در طرح پزشک خانواده احساس نمی شود


متاسفانه مطالعه، همکاری و ارتباط بین فضای کشورهایی که در طرح پزشک خانواده موفق بوده اند وجود نداشته و ارتقایی در طرح پزشک خانواده حس نمی شود.

- شیراز - نماینده ولی فقیه در فارس گفت: متأسفانه مطالعه، همکاری و ارتباط بین فضای کشورهایی که در طرح پزشک خانواده موفق بوده اند وجود نداشته و ارتقایی در طرح پزشک خانواده حس نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار با رییس سازمان نظام پزشکی کشور، گفت: اگر بنا بوده فارس استان پایلوت برای طرح پزشک خانواده باشد باید طبق اصول، مسیر را ادامه داد و آنچه امروز نیز از این طرح باقی مانده به خاطر تلاش های دکتر ایمانیه بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه در طول این مدت مطالعه، همکاری و ارتباط بین فضای کشورهایی که در طرح پزشک خانواده موفق بوده اند وجود نداشته و ارتقایی در طرح پزشک خانواده حس نمی شود و بعد از مدتی اصل طرح زیر سوال می رود، مدیریت اقتضایی و لحظه ای برای کشوری که می خواهد تمدن سازی کند به درد نمی خورد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اما بحث دیگری که عمده مشغولیت ذهنی بنده در دانشگاه است، بحث اخلاق پزشکی و بحث نظام پزشکی است که حقیقتاً ما در تمدن اروپایی از این جهت لطمه خوردیم یعنی چون مدیریت و پول زیاد آنجا است و در بازار و تجارت تسلط دارند و طبیعتاً منافع و امکانات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقایی در طرح پزشک خانواده احساس نمی شود

ارتقایی در طرح پزشک خانواده احساس نمی شود