مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 00:522022-03-03اجتماعي

فرزندان شهدا خیّر مدرسه ساز شدند/ مدرسه «پدران آسمانی» میزبان بچه ها


تعدادی از فرزندان شهدا در نیشابور تصمیم گرفتند که مدرسه ای به نام «پدران آسمانی» احداث کنند و این طرح طی تفاهم نامه ای باید به مرحله اجرا شدن می رفت و این نیت در دومین روز شهریور 1399 در سفر رییس سازمان نوسازی، - خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: سال هاست که در گوشه گوشه کشور به همت مردم نیک اندیش، مدرسه احداث می شود و اکنون یک سوم مدارس ساخته شده در کشور توسط خیرین احداث شده است؛ مردمی که با ایثار مال خود، تلاش می کنند تا فرزندان این مرز و بوم، سرپناهی ایمن برای تحصیل داشته باشند.

برخی فکر می کنند که فقط پولدارها می توانند مدرسه سازی کنند اما اینگونه نیست؟ هر فردی، با هر مبلغی حتی به اندازه یک آجر می تواند خیر مدرسه ساز شود و  یک گام برای ایمن سازی فضای آموزشی محصلان بر دارد.

یکی به یاد پدرش، یکی به یاد مادرش، یکی به یاد خواهر یا برادرش، یکی به یاد فرزندش، یکی نذر کرده و یکی دِین بر گردن دارد؛ خلاصه هر فردی که تصمیم به مدرسه سازی می گیرد، با نیتی در قلب، این مسیر را بر می گزیند.

.

سال گذشته هم تعدادی از فرزندان شهدا در نیشابور تصمیم گرفتند که مدرسه ای به نام پدران آسمانی احداث کنند و این طرح طی تفاهم نامه ای باید به مرحله اجرا شدن می رفت و این نیت در دومین روز شهریور 1399 در سفر مهراله رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان شهدا خیّر مدرسه ساز شدند/ مدرسه «پدران آسمانی» میزبان بچه ها

فرزندان شهدا خیّر مدرسه ساز شدند/ مدرسه «پدران آسمانی» میزبان بچه ها