مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-04ورزشي

توافق باشگاه استقلال با مدافع برزیلی/ سفر «سیلوا» به تهران


یک مدافع برزیلی برای پیوستن به تیم فوتبال استقلال وارد ایران شد و بعد از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی قراردادش را امضا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه استقلال، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و سابق باشگاه الفیصلی عربستان، جهت توافق نهایی با باشگاه استقلال و انجام تست های پزشکی، بعدازظهر امروز وارد ایران شد.

رافائل سیلوا مدافع 29 ساله و 193 سانتی متری است که در شهر کویابا در غرب برزیل به دنیا آمد.

این بازیکن فوتبالش را از تیم ریو پِرِتو برزیل آغاز کرد و سپس راهی تیم پونته پرتا شد و حضور در سری آ و سری بی برزیل را تجربه کرد.

بوآ اسپورتو، کریسیوما و گویاس در سری بی برزیل دیگر تیم هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه دارد.

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری B ، در سال 2018 راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد و یک فصل نیز برای این تیم به میدان رفت.

رافائل سیلوا را در سال 2019 راهی تیم الفیصلی عربستان شد و در این مدت 74 بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته نیز توانست با الفیصلی عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست بیاورد.

سیلوا تا پیش از پنجره نقل وانتقالات زمستانی عربستان و فسخ قرارداد با الفیصلی، در 13 دیدار از 18 هفته ابتدایی فصل جاری لیگ حرفه ای عربستان به میدان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق باشگاه استقلال با مدافع برزیلی/ سفر «سیلوا» به تهران

توافق باشگاه استقلال با مدافع برزیلی/ سفر «سیلوا» به تهران