مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-04حوادث

کشف یک تن زغال و هیزم قاچاق در کهگیلویه وبویراحمد


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمداز کشف بیش از 600کیلو گرم زغال و400کیلو گرم هیزم قاچاق از 4خودرو در استان خبر داد.

- سرهنگ محمد داور در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در پی گشت شبانه روزی نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی در سطح استان در 48 ساعت گذشته از 4خودرو600 کیلوگرم زغال و400کیلو گرم هیزم کشف و ضبط شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده به دادسرا و خودرو ها به پارکینگ منتقل شدند.

وی با اشاره به رفع تصرف اراضی ملی بیان کرد: در 48ساعت گذشته در پی دریافت خبری باشماره تلفن 1504 مبنی بر تخریب وتصرف در اراضی ملی بلافاصله نیروهای منابع طبیعی در منطقه حاضر شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:حدود 7هکتار از اراضی ملی در استان برابر تبصره 1ماده 55 رفع تصرف شده است.

 داور با اشاره به اینکه منابع طبیعی وبخصوص درختان بلوط سرمایه ملی هستندکه توسط سودجویان چپاول و غارت می شوند، بیان کرد: برخورد قاطع و قانونی با این گونه افراد در اولویت کاری نیروهای منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد است.

 وی گفت: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق سامانه گویای 1504 اطلاع دهندتادرکمترین زمان ممکن از هرگونه تخریب تصرف در عرصه های منابع طبیعی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن زغال و هیزم قاچاق در کهگیلویه وبویراحمد

کشف یک تن زغال و هیزم قاچاق در کهگیلویه وبویراحمد