مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-05حوادث

تندباد 126 کیلومتری در اردستان باعث خسارت به شهروندان شد


رییس اداره هواشناسی شهرستان اردستان گفت: سرعت تند باد در اردستان در برخی از ساعات به 126 کیلومتر در ساعت رسید و باعث به وجود آمدن مشکلات و خسارت هایی برای شهروندان شد.

- جواد رمضان پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: شرایط سیستمی که روز گذشته از غرب و شمال غرب وارد ایران شد، برای مرکز کشور و خصوصاً شرق استان اصفهان یک وضعیت باد شدید و تندباد لحظه ای را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه وضعیت باد شدید تا اواخر روز جمعه همراه با گرد وغبار در شهرستان ادامه داشت، افزود: سرعت تند باد در اردستان در برخی ازساعات به 126 کیلومتر در ساعت رسیده و باعث به وجود آمدن مشکلات و خسارت هایی برای شهروندان شد.

همچنین در مناطق کوهستانی شهرستان مانند دهستان برزاوند بارش باران گزارش شده است.

رییس اداره هواشناسی اردستان درباره خسارت های وقوع تندباد شدید در شهرستان، گفت: تندباد شدید در شهرستان اردستان اکثراً باعث قطع درختان کهنسال، سقوط برخی تابلوهای بزرگ، پارگی سیم های برق و شکسته شدن تیرهای برق و همچنین تخریب دیوارهای باغات و ساختمان های نیمه کاره شده است.

رمضان پور تصریح کرد: تندباد شدید روز جمعه توانست وضعیت دمای شهرستان را حدود 10 تا 15 درجه کاهش دهد و سیستم سرد را جایگزین سیستم گرم در منطقه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندباد 126 کیلومتری در اردستان باعث خسارت به شهروندان شد

تندباد 126 کیلومتری در اردستان باعث خسارت به شهروندان شد