مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-05سياسي

استاد اردنی قرآن: فعالیت های قرآنی جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام بی نظیر است


داور اردنی مسابقات بین المللی قرآن گفت: توجه نظام اسلامی ایران به قرآن در کشورهای عربی و اسلامی بی نظیر است و مسابقات بین المللی قرآن ایران مادر مسابقات قرآنی دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس داوران خارجی سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، قبل از ظهر شنبه 14 اسفندماه در شورای عالی قرآن و مرکز طبع و نشر قرآن کریم حضور یافتند و با فعالیت های این مجموعه ها آشنا شدند.

طی این بازدید و جلسه که حدود سه ساعت به طول انجامید، محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن، گزارشی از مأموریت ها و فعالیت های نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری ارائه کرد.

حمیدرضا مستفید و کریم دولتی هم درمورد مباحث علمی رسم و ضبط قرآن مرکز طبع و نشر توضیحاتی ارائه کردند.

سمیح العثامنه: فعالیت های قرآنی جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام بی نظیر است در این نشست صمیمانه که عبدالرسول عبایی، سیدمهدی سیف، محمدحسین سعیدیان، حیدر کسمایی، مرتضی مقنیان و حجت الاسلام محمدرضا شهیدی پور (با ارتباط تصویری) هم در آن حضور داشتند، سمیح العثامنه استاد و داور اردنی طی سخنانی، کمیت و کیفیت بالای فعالیت های قرآنی در جمهوری اسلامی ایران و توجه نظام اسلامی ایران به این مقوله را در کشورهای عربی و اسلامی بی نظیر دانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد اردنی قرآن: فعالیت های قرآنی جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام بی نظیر است

استاد اردنی قرآن: فعالیت های قرآنی جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام بی نظیر است