مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-06سياسي

شهرداران به دنبال درآمدزایی باشند/شهرداری تخصص می خواهد


استاندار ایلام بر خلاقیت در تولید درآمد شهرداری ها تاکید کرد و گفت: اگر شهرداری متخصص داشته باشد درآمدزا خواهد بود.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام بر خلاقیت در تولید درآمد شهرداری ها تاکید کرد و گفت: اگر شهرداری متخصص داشته باشد درآمدزا خواهد بود.

حسن بهرام نیا در نشست شورای سازمان همیاری شهرداری های استان با تاکید بر این مهم که شهرداران به دنبال درآمدهای پایدار برای شهرداری ها باشند، اظهار کرد: باید انتخاب هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها با دقت و ظرافت انجام شود چرا که نقش سازمان همیاری شهرداری ها در موفقیت و درآمدزایی شهرداری ها حائز اهمیت است.

استاندار ایلام بر ایجاد تحول در سازمان همیاری ها با برنامه ریزی و اقدامات عملیاتی تاکید کرد و افزود: سازمان همیاری شهرداری ها می تواند با توجه به ظرفیت های در اختیار درآمدهای بالایی را ایجاد کند که با بهره مندی از ظرفیت مرز مهران می توانند در وضعیت سازمان موثر واقع شود.

بهرام نیا با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری ها وضعیت خوبی ندارد و باید برنامه هایی برای درآمدزایی تدوین کند، خاطر نشان کرد: در دیدار با رییس جمهور به صورت موردی برای شهرداری هایی که بدهکاری در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دارند، صحبت شده است همچنین در ستاد اربعین نیز مشکل شهرداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداران به دنبال درآمدزایی باشند/شهرداری تخصص می خواهد

شهرداران به دنبال درآمدزایی باشند/شهرداری تخصص می خواهد