مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-07سياسي

صندوق رفاه دانشجویی مکلف به ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه علوم قضایی شد


صندوق رفاه دانشجویی مکلف شد به دانشجویان دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری نیز مانند دانشجویان سایر دانشگاه ها، تسهیلات دانشجویی پرداخت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه 16 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1401 کل کشور، بند (ح) تبصره 9 این لایحه را تصویب کردند.

براساس این مصوبه، در اجرای ماده (1) قانون تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، شرکت های دولتی مکلفند ضمن هماهنگی با وزارت آموزش و پرورش، معادل یک درصد (1٪) از درآمد شرکت ها و سود خالص بانک ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت را صرف احداث مدرسه در روستاهای فاقد مدرسه، توسعه عدالت آموزشی، تأمین سرانه آموزش و پرورش و پرداخت مطالبات فرهنگیان نمایند.

براساس بند الحاقی به تبصره 9، صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مکلف است به دانشجویان دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری نیز همانند دانشجویان سایر دانشگاه ها، تسهیلات دانشجویی پرداخت کرده و ارائه خدمات نماید.

مطابق با یکی دیگر از بندهای الحاقی به تبصره مذکور، 10 درصد از درآمد اختصاصی و 10 درصد از اعتبارات املک دارایی های سرمایه سالانه مقرر در بودجه سنواتی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی جهت احداث و تکمیل و تجهیز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق رفاه دانشجویی مکلف به ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه علوم قضایی شد

صندوق رفاه دانشجویی مکلف به ارائه تسهیلات به دانشجویان دانشگاه علوم قضایی شد