مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:522022-03-07اجتماعي

20 دستگاه و نهاد کرمانشاه، آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی


رییس کمیته امداد و نجات خدمات سفر نوروزی کرمانشاه، از آغاز طرح خدمات سفر های نوروزی از 25 اسفند در کرمانشاه خبر داد و گفت: بیش از 20 دستگاه اجرایی در امر خدمات سفر نوروزی مشارکت دارند.

- فرزین معتمدی رییس کمیته امداد و نجات خدمات سفر نوروزی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از آغاز بیست ودومین دوره طرح ملی مسافران نوروزی از 25 اسفندماه در استان خبر داد و اظهار کرد: بیش از 20 دستگاه اجرایی از جمله پلیس، راهداری، میراث فرهنگی، گردشگری، هلال احمر، مخابرات، فوریت های پزشکی، شهرداری ها، بیمه ها، آتش نشانی، آموزش و پرورش و بهزیستی در امر خدمات سفر نوروزی مشارکت دارند.

وی ادامه داد: این طرح با رویکرد ارتقاء فرهنگ ایمنی و سلامت مسافران، ترویج سفر مسؤولانه و استقرار فضای دوستدار کودک تا 15 فروردین سال آینده در استان ادامه دارد.

رییس کمیته امداد و نجات خدمات سفر نوروزی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی لازم در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی در بحث امداد و نجات و استقبال از مسافران نوروزی، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر و اورژانس با پوشش جاده ای استقرار 24 ساعته در محورهای مواصلاتی و پرتردد استان، انجام اموارات بهداشتی، درمانی و ارجاع بیماران را برعهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 دستگاه و نهاد کرمانشاه، آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی

20 دستگاه و نهاد کرمانشاه، آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی