مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:222022-03-08حوادث

برخورد مقتدرانه پلیس با قانون گریزان/ فرمانده کل انتظامی: در جاده ها کمین نداریم


فرمانده کل انتظامی با بیان اینکه پلیس با اقتدار با قانون گریزان برخورد می کند، گفت: مأموران در جاده ها کمین نداشته و این موضوع برداشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی در همایش سراسری و نشست تخصصی رؤسای پلیس راهور و راه استان ها با بیان اینکه ساختار جدید انتظامی منشأ تحول و برکت خواهد بود اظهار داشت: به واسطه ابلاغ ساختار جدید سازمان فرماندهی انتظامی کشور خدا را شاکر بوده و از فرمانده معظم کل قوا تقدیر و تشکر داشته و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی خوبی به اعتماد فرمانده معزز کل قوا باشیم.

فرمانده کل انتظامی، بحث کنترل ترددها، ارتقاء فرهنگ ترافیکی و کاهش جان باختگان تصادفات را از جمله خدمات ارائه شده توسط پلیس راهور دانست و خاطرنشان کرد: برای ارتقاء خدمت باید یک نقشه راه داشته باشیم؛ سهم دستگاه ها برای خدمت بیشتر و کاهش خسارات مشخص است که باید آن را دنبال دهیم، ان شاءالله تمام دستگا ه ها پای کار بیایند.

سردار اشتری تصریح کرد: یکی از نگرانی ها، رسوب موتورسیکلت و خودروها در پارکینگ ها است، در این رابطه با کار جهادی، چند صد هزار خودرو و موتورسیکلت ترخیص و به صاحبان تحویل داده شد و این کار باید با تسهیلات ادامه پیدا کند و این اموال به صاحبانش بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مقتدرانه پلیس با قانون گریزان/ فرمانده کل انتظامی: در جاده ها کمین نداریم

برخورد مقتدرانه پلیس با قانون گریزان/ فرمانده کل انتظامی: در جاده ها کمین نداریم