مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-08ورزشي

بوکسور ارومیه ای در یک قدمی فینال قهرمانی آسیا


رییس هیات بوکس آذربایجان غربی گفت: ابوالفضل دانا بوکسور ملی پوش ارومیه ای ضمن مسجل کردن مدال برنز خود در رقابت های قهرمانی بوکس نوجوانان و جوانان 2022 آسیایی اردن، - به گزاری خبرنگار فارس از ارومیه، محمد آبی در گفت و گوی تلفنی اظهار داشت: ابوالفضل دانا بوکسور ارومیه ای وزن 80 کیلوگرم در جریان این رقابت ها در نخستین دیدار خود در مبارزه ای زیبا و دیدنی در مصاف با راکی چائوداری حریف قدرتمند هندی به برتری رسید و ضمن رسیدن به دیدارهای نیمه نهایی سومین مدال برنز تیم ملی جوانان ایران را نیز قطعی کرد.

وی ادامه داد: دانا در ادامه مبارزات خود در مرحله نیمه نهایی به مصاف عبدالعزیزعبدالرحمانوف از ازبکستان خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی ضمن مسجل کردن مدال نقره آسیایی اش راهی دیدار فینال وزن 80 کیلوگرم شده و این بار برای رسیدن به طلا تلاش خواهد کرد.

رییس کمیته داوران فدراسیون بوکس و تنها داور ارومیه ای حاضر در مسابقات آسیایی اردن گفت: همچنین در وزن 80+ کیلوگرم امیر اسماعیلی دیگر بوکسور ارومیه ای در دور نخست با شکست نزدیک 3 بر 5  مقابل ازودبکالیف ازبکستانی در عین شایستگی از دور مسابقات کنار رفت.

آبی گفت: سطح کیفی و فنی مسابقات بسیار بالاست و  امیدواریم بوکسورهای کشورمان با درخشش در این رقابتها با مدال های خوشرنگی به میهن اسلامی برگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوکسور ارومیه ای در یک قدمی فینال قهرمانی آسیا

بوکسور ارومیه ای در یک قدمی فینال قهرمانی آسیا