مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-09پزشكي

اجرای طرح لکه گیری واکسیناسیون کرونا در طارم


مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: در مرحله لکه گیری واکسیناسیون هستیم و طی این طرح تیم های سیار شبکه بهداشت در طارم به منازل کسانی که واکسن نزده اند، - مراجعه می کنند.

ارشد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، درباره اجرای طرح ششم بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا در طارم، اظهار کرد: اولویت اجرای طرح ششم بسیج ملی مقابله با ویروس کرونا در طارم انجام واکسیناسیون است و در تلاش هستیم تا میزان واکسیناسیون در این شهرستان را به حداکثر ممکن برسانیم.

وی با بیان اینکه استقبال از واکسیناسیون در این شهرستان کاهش یافته و به همین دلیل طرح لکه گیری واکسیناسیون در طارم آغاز شده است، افزود: در مرحله لکه گیری واکسیناسیون، یعنی مراحل آخر آن در شهرستان هستیم و طی این طرح تیم های سیار شبکه بهداشت در طارم به منازل کسانی که واکسن نزده اند، مراجعه کرده و واکسیناسیون را در کنار خانواده افراد انجام می دهند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر میزان واکسیناسیون دُز اول شهرستان 92 درصد، دُز دوم 85 درصد و دُز سوم 48 درصد است و از مردم طارم تقاضا داریم تا همکاری کنند که واکسیناسیون در کنار خانواده خود مردم انجام شود تا ایمنی جمعی صورت گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم با بیان اینکه استقبال مردم از واکسیناسیون به نفع خودشان است و باعث ایجاد ایمنی بیشتر می شود، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح لکه گیری واکسیناسیون کرونا در طارم

اجرای طرح لکه گیری واکسیناسیون کرونا در طارم