مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-09سياسي

بحران های منابع طبیعی ریشه اجتماعی و اقتصادی دارد


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: امروز مدیریت منابع طبیعی کشور با چالش ها و بحران های مختلفی مواجه است که بسیاری از این  بحران ها ریشه در ابعاد اجتماعی و اقتصادی دارد که سازمان برای برون رفت از این چالش ها رویکردهایی را به عنوان نقشه راه ترسیم .

- رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: امروز مدیریت منابع طبیعی کشور با چالش ها و بحران های مختلفی مواجه است که بسیاری از این  بحران ها ریشه در ابعاد اجتماعی و اقتصادی دارد که سازمان برای برون رفت از این چالش ها رویکردهایی را به عنوان نقشه راه ترسیم کرده است و آن را اجرایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور امروز در سخنانی وبیناری که مراسم آن در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شده است به رویکردهای اصلی سازمان منابع طبیعی در مدیریت منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: قانون مکلف کرده است هرگونه بهره برداری از منابع طبیعی باید بر اساس طرح مصوب انجام شود و عرصه ای که طرح و برنامه نداشته باشد، قطعاً مدیریت اساسی و پایدار نیز نخواهد داشت.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری همچنین تاکید کرد: برای حفظ، احیا، توسعه و بهره برداری از منابع طبیعی باید طرح وجود داشته باشد و همانگونه که در قانون نیز به آن اشاره شده است، این طرح ها باید توسط اشخاص حقیقی و حقوقی اجرایی شود و سازمان منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران های منابع طبیعی ریشه اجتماعی و اقتصادی دارد

بحران های منابع طبیعی ریشه اجتماعی و اقتصادی دارد