مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 اسفند 1400 ساعت 20:132022-03-09سياسي

وقتی سردار جوانی هدف تهاجم رسانه ای غرب قرار می گیرد


سردار یدالله جوانی سالهاست مورد کینه و تنفر منافقان و دشمنان است چرا که چهل و اندی سال است که در مسیر پاسداری از انقلاب اسلامی و جهاد تبیین تلاش می کند و موفقیت های بسیاری در روشن سازی چهره کریه دشمن داشته است.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت میهمان- کیانوش امیرعباسی: 43 سال از انقلاب اسلامی ملت ایران می گذرد؛ انقلابی که منافع عده ای را چه در داخل ایران و چه در خارج از مرزهای جغرافیایی ایران در میان ملت های آزادی خواه که مورد چپاول مستکبران بودند به خطر انداخت و شاید فحوای خطری که در ذهن مخاطب می آید با خطری که در ذهن این چپاولگران می آید زمین تا آسمان توفیر داشته باشد.

از این جهت که آنها خیلی دقیق گذشته، حال و آینده را با الفبای استکباری خود چیده اند و به یک باره اتفاقی همچون سونامی این لگوهای چیده شده را با خود می برد و آنها می مانند و زمینی بایر و دستی خالی؛ و انقلاب اسلامی ایران و بعد از آن هم تشکیل نظام جمهوری اسلامی همان خطری است که آنها برای نابودیش قسم می خورند و این قسم به آیینی سنتی و تاریخی مبدل می شود که حتی با تغییر دولتمردانشان از هر گروه و حزب و رنگ پوستی به شکلی عجیب در دستور کارشان می ماند.

تهاجمی به مثابه جنگ شناختی دشمن قسم خورده ایران و ملت ایران و انقلاب اسلامی 43 سال تلاش کرد تا بلکه بتواند از طریق عملیات نظامی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سردار جوانی هدف تهاجم رسانه ای غرب قرار می گیرد

وقتی سردار جوانی هدف تهاجم رسانه ای غرب قرار می گیرد