مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 01:072022-03-09بين الملل

هشدار روسیه به غرب: تحریم های ما آسیب خواهد زد


روسیه هشدار داد روی واکنش گسترده ای برای تحریم هایی کار می کند که فوری خواهند بود و در حوزه های حساس غرب ملموس می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقتصاد روسیه در پی تحریم های فلج کننده غرب علیه کل سیستم تجاری و مالی این کشور پس از حمله نظامی مسکو به اوکراین، با شدیدترین بحران از زمان سقوط اتحادیه جماهیر شوروی در سال 1991 روبه رو شده است.

طبق گزارش خبرگزاری ریا، دیمیتری بیریچفسکی، مدیر دپارتمان همکاری اقتصادی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد واکنش روسیه به این تحریم ها، فوری، باملاحظه و حساس خواهد بود.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا، روز سه شنبه واردات نفت و سایر محصولات انرژی روسیه به آمریکا را به تلافی حمله نظامی این کشور به اوکراین، ممنوع کرد.

روسیه اوایل هفته جاری هشدار داده بود اگر آمریکا و اتحادیه اروپا واردات نفت این کشور را ممنوع کنند، قیمت های نفت ممکن است به بیش از 300 دلار در هر بشکه صعود کند.

روسیه می گوید اروپا حدود 500 میلیون تن نفت در سال مصرف می کند که روسیه حدود 30 درصد از این میزان معادل 150 میلیون تن و همچنین 80 میلیون تن محصولات پتروشیمی را تامین می کند.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، اعلام کرده که عملیات نظامی ویژه برای برای تضمین امنیت روسیه پس از اقدام آمریکا برای گسترش اتحاد نظامی ناتو به مرزهای روسیه و حمایت از رهبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار روسیه به غرب: تحریم های ما آسیب خواهد زد

هشدار روسیه به غرب: تحریم های ما آسیب خواهد زد