مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 11:222022-03-10سياسي

درگیر مسائل حواشی که سودی برای مردم ندارد، نشوید


استاندار کرمان به مدیران استان توصیه کرد: درگیر مسائل حواشی که سودی برای مردم ندارد، نشوید و اگر حواسمان به جلو نباشد و براساس برنامه پیش نرویم، - بازنده هستیم.

علی زینی وند پیش از ظهر امروز 19 اسفندماه در هفتاد و یکمین جلسه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی گفت: تقریبا رویکردها و مسائل استان روشن است و اسناد بالادستی، میانی و .

تولید شده است و این اسناد جمع بندی تجربیات و مطالعات چندین ساله است.

وی بر لزوم مطالبه گری از مدیران توسط رسانه ها تاکید کرد و افزود: بسیاری از مسائل ما در تهران حل می شود و مدیران جدید باید راهبردهای اساسی برای رفع مشکلات و توسعه استان ارائه دهند.

وی افزود: راه اندازی کارگروه تحقق شعار سال در استان کرمان یک کار بی نظیر در کشور بود و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

زینی وند نباید به دلیل عدم رضایت از حوزه ای، کل اقدامات خوب در استان را نادیده گرفته شود، تصریح کرد: مصوبه زیاد بدون زیرساخت عملیاتی باعث سرخوردگی و ناامیدی می شود لذا باید مصوبات قابلیت اجرایی شدن داشته باشد.

وی در ادامه درباره گردشگری مقاومت گفت: روستای قنات ملک به روستای نمونه گردشگری کشور تبدیل می شود اما متاسفانه مقداری در ثبت استانی و ملی گلزار شهدا عقب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیر مسائل حواشی که سودی برای مردم ندارد، نشوید

درگیر مسائل حواشی که سودی برای مردم ندارد، نشوید