مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 12:272022-03-10سياسي

برگزاری جشن های گلریزان نمادی از جهاد تبین است


سرپرست فرمانداری بیرجند از برگزاری جشن های گلریزان به عنوان نمادی از جهاد تبین یاد کرد و گفت: توزیع اقلام و البسه های بین نیازمندان همراه پیوست فرهنگی همراه باشد و در این خصوص نیز فرهنگ سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، در آستانه حلول سال نو و خجسته میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور علی فاضلی فرد، سرپرست فرمانداری بیرجند، علی عرب، رییس کمیته امداد خراسان جنوبی و تعدادی دیگر از مسؤولان اداری، سازمانی و خیریه بیرجند مراسم  توزیع عواید جشن گلریزان 1400 آغاز شد.

در این مراسم علی فاضلی فرد، سرپرست فرمانداری بیرجند، اظهارداشت: برگزاری جشن های گلریزان برای نشاندن گل لبخند بر لبان نیازمندان با پیشینه اعتقادی و معنوی مردم و در راستای کارکردهای اجتماعی نظام جمهوری اسلامی است.

فاضلی با بیان اینکه پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران بر حضور مردم بنا و قوام یافته است، افزود: در برنامه های عام المنفعه و خیریه مردم همیشه جلوتر از مسؤولان حرکت کرده اند.

سرپرست فرمانداری بیرجند تصریح کرد: هر جا و هر زمان که مردم ولایی و بصیر حضوری پررنگ در صحنه داشته اند، نظام جمهوری اسلامی ایران پیروز و دشمنان نیز مأیوس شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های گلریزان نمادی از جهاد تبین است

برگزاری جشن های گلریزان نمادی از جهاد تبین است