مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-10سياسي

برنامه های آموزش و توانمندسازی بانوان افزایش می یابد


مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با اشاره به تدوین سند تحول در فعالیت زنان و خانواده گفت: برنامه های آموزش و توانمندسازی بانوان افزایش می یابد.

- ، زینب اختری صبح پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توانمندسازی و آموزش حوزه بانوان تلاش های گسترده ای در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی از پیگیری مسائل مربوط به زنان و خانواده با نگاه کارشناسی خبر داد و بیان کرد: از رویکردهای مهم وزارت کشور ترویج فرهنگ الگو و سبک زندگی اسلامی و حمایت از فعالان اجتماعی و فرهنگی است.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور ادامه داد: از دیگر برنامه های حوزه بانوان وزارت کشور می توان به توجه به رفع آسیب های اجتماعی، افزایش نرخ موالید، فرزندآوری، ازدواج جوانان و حمایت از زنان سرپرست خانواده اشاره کرد.

وی با تاکید بر هم افزایی برای تحقق اهداف مد نظر در حوزه بانوان و خانواده خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم در این زمینه توجه به اعتبارات حوزه بانوان است.

اختری تاکید کرد: با توجه به اینکه مسیر دولت سیزدهم تحول گرایانه است بر همین اساس برای استفاده از ظرفیت زنان سند تحول در فعالیت زنان و خانواده تدوین شده است.

وی افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب زنان را خط مقدم فعالیت ها در جامعه اسلامی، حفاظت از انقلاب و مشارکت در برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های آموزش و توانمندسازی بانوان افزایش می یابد

برنامه های آموزش و توانمندسازی بانوان افزایش می یابد