مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-12اقتصادي

آجیل فروش های قانونمند بازار عید مشخص شدند


رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان گفت: با تهیه لباس فروش برای عرض کنندگان اجیل شب عید و نصب بنر اطلاع رسانی واحدهای صنفی قانونی بازار شب عید مشخص شدند.

- محمد ارغوان امروز در گفتو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هر ساله شب عید، واحدهای صنفی غیر مرتبط و یا افراد بدون مجوز اقدام به فروش آجیل و شکلات می کنند که از نظر قانونی و بهداشتی محل ایراد است.

وی افزود: محصولاتی که توسط واحدهای غیر مرتبط و افراد بدون مجوز عرضه می شود از نظر کیفیت و سلامتی قابل تأیید نیست و در صورت بروز مشکل نیز اتحادیه نمی تواند پاسخگوی شهروندان باشد.

رییس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان همدان تصریح کرد: این مسأله همواره مورد اعتراض رسته آجیل فروشان این اتحادیه بوده و نیازمند ساماندهی است.

وی ادامه داد: به همین منظور از مردم درخواست داریم از واحدهای صنفی مجاز و دارای پروانه کسب که زیر نظر اتحادیه فعالیت می کنند، محصولات مورد نیاز عید نوروز را تهیه کنند.

ارغوان خاطرنشان کرد: به همین منظور با تهیه لباس فرم متحدالشکل فروشندگان قانونمند آجیل و خشکبار مشخص شدند و هر واحد صنفی معتبر نیز دارای یک بنر اطلاع رسانی مزین به هولوگرام اتحادیه است تا مردم از قانونی بودن آن اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجیل فروش های قانونمند بازار عید مشخص شدند

آجیل فروش های قانونمند بازار عید مشخص شدند