مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:422022-03-12اقتصادي

32میلیون هکتار از اراضی کشور در معرض فرسایش خاک


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن بیان اینکه 32 میلیون هکتار از اراضی کشور در معرض فرسایش خاک هستند، اظهار کرد:تا کنون اقدامات زیادی جهت بیابان زدایی انجام شده است اما همچنان برنامه های جدی و جدیدتری برای مدیریت نیاز است و در این مناطق با توجه به .

- رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن بیان اینکه 32 میلیون هکتار از اراضی کشور در معرض فرسایش خاک هستند، اظهار کرد:تا کنون اقدامات زیادی جهت بیابان زدایی انجام شده است اما همچنان برنامه های جدی و جدیدتری برای مدیریت نیاز است و در این مناطق با توجه به تابش زیاد خورشید و گستردگی مناطق، ایجاد نیروگاه خورشیدی ایده بسیار مناسبی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در جلسه انعقاد تفاهمنامه میام سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق برای ایجاد نیروگاه های خورشیدی اظهار کرد: 83درصد وسعت کشور شامل خاک،آب و پوشش گیاهی می شود که در حوزه مدیریتی سازمان منابع طبیعی است و با توجه به شرایط کشور و اهمیت این منابع طبیعی مدیریت پایدار و گسترده ای مورد نیاز است.

وی افزود: برای حفظ دو منبع آب و خاک باید تمام تلاش و همت خود را به کار گیریم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در 15 اسفندماه که به حفظ آب و خاک و استفاده از انرژی خورشیدی در عرصه های طبیعی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32میلیون هکتار از اراضی کشور در معرض فرسایش خاک

32میلیون هکتار از اراضی کشور در معرض فرسایش خاک