مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:372022-03-13حوادث

آماده باش آتش نشانان شهرکردی برای چهارشنبه آخر سال


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه 20 اکیپ در 5 ایستگاه در شب چهارشبه سوری به صورت آماده باش کامل هستند، گفت: امیدواریم با کمک شهروندان چهارشنبه سوری ایمن و بی خطری را پشت سر گذاشته و نوروز سال 1401 را با آرامش آغاز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، عنایت الله راهنورد با اشاره به آمادگی کامل آتش نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری، اظهارکرد: آتش نشانان در شب چهارشنبه سوری در همه نقاط پرتردد و شلوغ شهر حضور دارند.

وی انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی مناسب را یکی از راهکارهای کاهش حوادث در چهارشنبه آخر سال دانست و افزود: آگاهی و آموزش شهروندان می تواند حوادث چهارشنبه سوری را به حد چشمگیری کاهش دهد بنابراین بنرهای پیام ایمنی با موضوع چهارشنبه سوری در سطح شهر نصب می شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه هرساله با خطرات روزهای چهارشنبه سوری مواجه بودیم اما امروز دشمنی خطرناک تر به نام کرونا در کمین ماست، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم تا با رعایت نکات ایمنی نسبت به فرهنگ سازی و جلوگیری از بروز حوادث، کمک ویژه داشته باشند و زحمات نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی و کادر درمان را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش آتش نشانان شهرکردی برای چهارشنبه آخر سال

آماده باش آتش نشانان شهرکردی برای چهارشنبه آخر سال