مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-13سياسي

انتخاب 36 درصد مدیران انتصابی 6 ماه اخیر از بین فرزندان شاهد


استاندار سمنان همزمان با روز شهید گفت: 36 درصد مدیران انتصابی این استان در 6 ماه اخیر از بین فرزندان و خانواده های شهدا انتخاب شدند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان همزمان با روز شهید گفت: 36 درصد مدیران انتصابی این استان در 6 ماه اخیر از بین فرزندان و خانواده های شهدا انتخاب شدند.

سیدمحمدرضا هاشمی به بهانه روز شهدا اظهار کرد: از مهر ماه امسال تا کنون 36 درصد از مدیران جدید الانتصاب در استان سمنان از میان فرزندان شهدا یا از برادران شهدا و یا مدافعان حرم انتخاب شده اند.

وی با بیان اینکه امروز همه باید تلاش کنیم تا با انجام کار جهادی، شرمنده شهدا نباشیم به جایگاه والای شهدا در فرهنگ اسلامی پرداخت و افزود: برای ما باید هر روز، روز شهید باشد استاندار سمنان ادامه داد: بهترین راه مبارزه با آسیب های اجتماعی ، پر رنگ کردن نام شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

هاشمی افزود: بهترین راه برای بیمه نمودن این کشور آن است که منش ، کردار شهدا و مکتب حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

وی بر لزوم مقابله با مفاسد تاکید و تصریح کرد: باید با روحیه انقلابی و فساد ستیری در مسیر شهدا گام برداریم و در جهت افزایش اعتماد مردم تلاش کنیم.

استاندار سمنان با بیان اینکه ولایتمداری در سابه سار تلاش و خدمت به مردم است اظهار کرد:جوانگرایی و توجه به جو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 36 درصد مدیران انتصابی 6 ماه اخیر از بین فرزندان شاهد

انتخاب 36 درصد مدیران انتصابی 6 ماه اخیر از بین فرزندان شاهد