مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-13دانش

کنفرانس ملی پیشرفت های ابررسانایی و مغناطیس در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره کنفرانس ملی دوسالانه پیشرفت های ابررسانای و مغناطیس به میزبانی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، - هفتمین دوره کنفرانس ملی دوسالانه پیشرفت های ابررسانای و مغناطیس به میزبانی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، 15 و 16 تیرماه 1401 به طور برخط در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، هفتمین دوره کنفرانس ملی دوسالانه پیشرفت های ابررسانای و مغناطیس به میزبانی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان، 15 و 16 تیرماه 1401 به طور برخط در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

حمیده شاکری پور، دبیر علمی این کنفرانس با بیان این خبر گفت: مجموعه کنفرانس های ملی دوسالانه پیشرفت های ابررسانایی و مغناطیس برای اولین بار درسال 1387 با هدف گردهمایی پژوهشگران جهت بحث در مورد آخرین دستاورد های تحقیقاتی این شاخه مهم از فیزیک ماده چگال آغاز شد.

شاکری پور، با اشاره به سابقه برگزاری این رویداد مهم علمی خاطر نشان کرد: این کنفرانس، افتخار حضور اساتید سرشناس داخلی و بین المللی همچون، دکتر آنتونی جی.

لگت (برنده جایزه نوبل 2003 فیزیک در ابررسانایی و ابرشارگی) و دیگر نخبگان بین المللی علم فیزیک، را در سابقه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس ملی پیشرفت های ابررسانایی و مغناطیس در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

کنفرانس ملی پیشرفت های ابررسانایی و مغناطیس در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود