مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-13فرهنگي

دیدار عیدانه مدیران صندوق اعتباری هنر با خانواده مهرآوران و بهمنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به همراه مسلم کریمی معاون اعضای این صندوق با حضور در منزل مرحوم عزت اله مهرآوران و زنده یاد پروین بهمنی، - مدیران صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل زنده یادان عزت اله مهرآوران و پروین بهمنی پیشاپیش عید نوروز را به خانواده این هنرمندان فقید تبریک گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به همراه مسلم کریمی معاون اعضای این صندوق با حضور در منزل مرحوم عزت اله مهرآوران و زنده یاد پروین بهمنی، پیشاپیش عید نوروز را به خانواده آن ها تبریک گفتند.

حسینی پور مشاور صندوق اعتباری هنر در این دیدار ضمن تبریک سال نو به اعضای خانواده مهرآوران با اظهار تاسف از فقدان چهره های فرهنگی و هنری در ایام شیوع کرونا از عزت اله مهرآوران به عنوان هنرمندی توانا و محبوب یاد کرد و گفت: مرحوم مهرآوران از هنرمندان خوشنام در میان طیف های مختلف مردم بود که نام و یاد او از خاطر مردم محو نخواهد شد.

کریمی معاون اعضای صندوق اعتباری هنر نیز ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر یادآور شد: مرحوم مهرآوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عیدانه مدیران صندوق اعتباری هنر با خانواده مهرآوران و بهمنی

دیدار عیدانه مدیران صندوق اعتباری هنر با خانواده مهرآوران و بهمنی