مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-14اقتصادي

تولید پروپیلن کشور 600 هزار تن افزایش می یابد


عملیات اجرایی طرح تولید پروپیلن از پروپان (PDH) این شرکت با ظرفیت تولید 600 هزار تن پروپیلن و 500 هزار تن پلی پروپیلن به زودی آغاز می شود.

- مدیرعامل شرکت پتروشیمی پارس گفت: عملیات اجرایی طرح تولید پروپیلن از پروپان (PDH) این شرکت با ظرفیت تولید 600 هزار تن پروپیلن و 500 هزار تن پلی پروپیلن به زودی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود حسنی امروز در نشست خبری تشریح طرح های تولید پروپیلن از پروپان (PDH) و پلی پروپیلن (PP) این شرکت با بیان اینکه توسعه به ویژه برای تکمیل زنجیره ارزش، تولید پایدار، افزایش سودآوری و تاب آوری از شعارهای سال 1401 پتروشیمی پارس است، اظهار کرد: تاب آوری تنها درباره محدودیت ها و تحریم ها نیست، بلکه درباره فرصت ها هم هست تا بهترین استفاده را داشت.

hو با بیان اینکه رتبه نخست شاخص بهره وری کل عوامل تولید در IMI100، رتبه 28 میزان درآمد فروش در میان 100 شرکت برتر کشور و رتبه برتر آزمون و آزمایش های بین المللی مهارت تخصصی استایرن مونومر برای 6 سال از رتبه های شاخص پتروشیمی پارس است، گفت: خوراک طرح تولید پروپیلن 696 هزار تن پروپان و 4000 تن اتیلن است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی پارس توان تولید بیش از 700 هزار تن پروپان را دارد، افزود: بنابراین خود شرکت آن را تولید می کند و اتیلن مورد نیاز هم از آریاساسول و خط اتیلن غرب قابل تأمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پروپیلن کشور 600 هزار تن افزایش می یابد

تولید پروپیلن کشور 600 هزار تن افزایش می یابد