مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-14بين الملل

هانی زاده: ایران حق دارد کانون های ناامنی علیه خود را از بین ببرد


باید به این نکته توجه داشت که مساله حمله به اربیل کاملا متفاوت از مساله مذاکرات وین است و هیچ گونه ارتباطی بین این دو مقوله وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، درباره حمله موشکی روز گذشته جمهوری اسلامی ایران به مرکز جاسوسی موساد در اربیل، گفت وگویی با حسن هانی زاده، کارشناس مسائل منطقه داشته ایم.

هانی زاده در ابتدا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از مدت ها قبل درباره احتمال مقابله با اقدامات تخریبی که ازطریق مناطق اقلیم کردستان عراق علیه مرزهای کشورمان صورت می گرفت هشدار داده بود، گفت: مقامات ایران بارها درباره حضور برخی عناصر مخرب در اربیل هشدار داده بودند، به ویژه اینکه گروهک های تروریستی در سال های اخیر، بارها ازطریق اربیل و دیگر مناطق اقلیم کردستان عراق به ایران وارد شده و علیه مردم مناطق کردستان ایران عملیات تخریبی انجام داده اند.

به همین دلیل ایران پس از هشدارهای مکرر به مقامات اقلیم کردستان عراق، ناچار شد به این پایگاه حمله موشکی کند تا مانع ادامه فعالیت های تخریبی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان شود.

این حق جمهوری اسلامی ایران به لحاظ بین المللی است که کانون فتنه و ناامنی هایی را که علیه امنیت ملی کشور است، از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هانی زاده: ایران حق دارد کانون های ناامنی علیه خود را از بین ببرد

هانی زاده: ایران حق دارد کانون های ناامنی علیه خود را از بین ببرد