مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-14ورزشي

اصفهان از برترین های کوهنوردی در کشور است


استان اصفهان در چند سال اخیر بین استان های برتر در امر آموزش بوده است و حتی در زمان سرپرستی نیز دوره های آموزشی به خوبی برگزار شده است و با تلاش می شود جایگاه اصفهان را در بین استان های برتر حفظ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی در مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی اصفهان اظهار داشت: حسن شهیدی دیگر کاندید ریاست هیأت کوهنوردی استان اصفهان بود که به دلیل منع قانونی نتوانست در این مجمع حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: موفقیت محمدرضا صفدریان در مسابقات جهانی و کسب مدال طلا سبب شد از سوی وزارت ورزش پاداشی برای این قهرمان در نظر گرفته شد؛ رشته یخ نوردی از رشته های جدید است و در مسابقات قهرمانی کشور نیز 2 ورزشکار اصفهان کسب مقام کردند که باعث امیدواری است.

زارعی همچنین بیان داشت: سرمایه گذاری در رشته های یخ نوردی، سنگ نوردی و دره نوردی می تواند سبب پیشرفت بیشتر استان اصفهان شود؛ همچنین باید رشته کوهنوردی با اسکی در اصفهان راه اندازی شود.

رییس فدراسیون کوهنوردی تصریح کرد: باید در بحث تجهیزات رشته های کوهنوردی نیز قدم های خوبی برداریم و از تولیدکنندگان موجود نیز حمایت شود؛ همچنین شهرستان ها باید زیرساخت های لازم برای رشته های مختلف کوهنوردی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان از برترین های کوهنوردی در کشور است

اصفهان از برترین های کوهنوردی در کشور است