مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:172022-03-15سياسي

جنگل ابر شاهرود ثروتی برای مردم/ عزم همگانی برای حفاظت


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سمنان با بیان اینکه جنگل ابر جاذبه و ثروتی است که باید برای مردم بماند، گفت: عزم همگانی برای حفاظت از این میراث ارزشمند ضرورت دارد.

- ، محمد شریف ابراهیمی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از دبیرخانه ستاد تسهیل خدمات سفر استان سمنان به میزبانی میراث فرهنگی سمنان، با بیان اینکه موضوع مهم حفظ جنگل ابر نیاز به مشارکت تمام دستگاه های اجرایی مرتبط در قالب یک کارگروه دارد و به تنهایی وظیفه میراث فرهنگی نیست، بیان داشت: جنگل ابر جاذبه و ثروتی است که باید برای مردم بماند.

وی همچنین با بیان اینکه در ایام نوروز و برای سفر ایمن مردم و زائران رضوی خدمات حوزه راه و راهداری در زمینه نصب علائم هشدار دهنده جاده ای مورد بررسی و آسیب شناسی قرار گیرد، افزود: باید تمهیدات لازم برای سفر خوب و ایمن ویژه مسافران در نوروز 1401 در استان سمنان اندیشیده شود.

دادستان مرکز استان سمنان با بیان اینکه کنترل قیمت ها به ویژه در تأسیسات گردشگری و واحدهای مرتبط با ارزاق مردم در دستور کار ستاد خدمات سفر باشد، بیان کرد: کنترل و نظارت مستمر این مراکز طی ایام نوروز یک ضرورت است.

ایجاد موکب ها برای توقف مسافران مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه موکب های بین راهی برای توقف مسافران نوروزی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل ابر شاهرود ثروتی برای مردم/ عزم همگانی برای حفاظت

جنگل ابر شاهرود ثروتی برای مردم/ عزم همگانی برای حفاظت