مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 20:222022-03-15فرهنگي

نفرات برتر جشنواره مطبوعات اصفهان معرفی شدند


برگزیدگان دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات و نشریات الکترونیک استان اصفهان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره دوسالانه مطبوعات و نشریات الکترونیک استان اصفهان  اسامی برگزیدگان اعلام شد.

  در بخش مقاله مهدی امیدوار از پایگاه خبری احوال نیوز برای اثر داستان واردات خودرو و رانت خودروسازان داخلی ، رتبه دوم و الهه خالقی از صبح اندیشه برای اثر ضرورت آشنایی با مفهوم و نمودهای میراث فرهنگی و حفاظت از آن رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش سرمقاله و یادداشت رتبه دوم را مریم ابراهیمی از پایگاه خبری احوال نیوز برای اثر ثبت مکتبی نوین به نام مکتب مطالبه گری در دست اصفهانی ها و مریم  قمریان از ماهنامه راهنامه رتبه سوم را برای اثر حق اصفهان زندگی است کسب کردند.

    در بخش عکس به ترتیب آزاده عزیزیان از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر آخرین روز قطار شادی سی و چهارمین جشنواره کودک و نوجوان در محلات ، رسول شجاعی از ایمنا برای اثر فیروزه در اسارت شهر و محسن توکلی از روزنامه سیمای شهر برای اثر آینده رود من کو؟ رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تصویری محمدکاظم کمالی از خبرگزاری برنا برای جشن های پنجره های رو به امید و در بخش تیتر لیلا مقیمی از روزنامه اصفهان زیبا برای اثر خیمه در رود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر جشنواره مطبوعات اصفهان معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره مطبوعات اصفهان معرفی شدند