مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 21:272022-03-15حوادث

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات


جانشین انتظامی استان ایلام، تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ حسن نجفی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران گریزی به تمهیدات ویژه پلیس برای تعطیلات پایانی سال زد و اظهار کرد: پلیس ایلام با استفاده از تجربیات سال های گذشته در صدد است با تدوین برنامه های هدفمند و راه اندازی گشت های آشکار و پنهان راه هرگونه سرقت را از سارقان سلب و با مجرمان و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه جابجایی منزل در ایام نوروز ممنوع است، گفت: جابجایی های بین شهری فقط با مجوز نیروی انتظامی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ نجفی به پیش بینی پلیس برای راه اندازی و استقرار کانکس به منظور امنیت در تفرجگاه های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به آزاد بودن مسافرت های نوروزی و افزایش ترددات در این ایام از همه هموطنان می خواهیم تا در صورت امکان هر 3 دوز واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی راه اندازی گشت های محله محور به منظور پیشگیری از سرقت، اجرای طرح نوروزی پلیس راه، دستگیری معتادان متجاهر و معرفی به کمپ های ترک اعتیاد به منظور کاهش آمار سرقت، استقرار گشت های پیاده و موتوری در مکان های خرید، تامین نظم ترافیکی پنجشنبه و جمعه پایان سال را از برنامه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات

تمهیدات ویژه پلیس ایلام برای ایام پایانی سال و تعطیلات