مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-16ورزشي

بیکاری و نبود زیرساخت های ورزشی مهمترین مشکلات جوانان چاروسا


جوانان چاروسا در دیدار با امام جمعه قلعه رییسی بیکاری و نبود زیرساخت های ورزشی را مهمترین مشکلات جوانان این منطقه عنوان کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نشست امام جمعه با تعدادی از جوانان بخش چاروسا برگزار شد.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رییسی در این نشست گفت: در معیت هر نبی و رسول و حجتی در طول تاریخ اگر پیروزی و موفقیت بود به برکت حضور جوانان بود انقلاب عظیم رسول خدا با یاری و همراهی جوانان انجام گرفت و و هر جا رسولی و نبی و حجتی موفق نشد به خاطر نبود جوانان و عدم حضور آنان بود اگرچه کربلا هنوز زنده است و برکت حضور و نقش آفرینی جوانان در معیت سیدالشهدا(ع) است.

وی افزود: انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هم به برکت حضور جوانان در معیت امام راحل  پیروز شد و انقلاب به یک انحطاط تاریخی طولانی پایان داد و کشور که در دوران پهلوی و قاجار به شدت تحقیر شده و به شدت عقب مانده بود، در مسیر پیشرفت سریع قرار گرفت؛ در گام نخست، رژیم ننگین سلطنت استبدادی را به حکومت مردمی و مردم سالاری تبدیل کرد و عنصر اراده ی ملّی را که جان مایه پیشرفت همه جانبه و حقیقی است در کانون مدیریت کشور وارد کرد؛ آنگاه جوانان را میدان دار اصلی حوادث و وارد عرصه مدیریت کرد؛ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری و نبود زیرساخت های ورزشی مهمترین مشکلات جوانان چاروسا

بیکاری و نبود زیرساخت های ورزشی مهمترین مشکلات جوانان چاروسا