مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 10:472022-03-16سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت موکب ها در برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری


سرپرست معاونت سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری به ظرفیت موکب ها اشاره کرد و گفت: از ظرفیت موکب های اربعین در استان برای برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری استفاده شود.

- ، محسن حسین میرزایی صبح چهارشنبه در پنجمین جلسه هماهنگی کنگره ملی 10 هزار شهید عشایری کشور با تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه این کنگره افتخار بزرگ برای چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: برگزاری این کنگره موجب بسط، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود.

وی تصریح کرد: از تمام ظرفیت های موجود در چهارمحال و بختیاری باید در راستای برگزاری نخستین کنگره ملی 10 هزار شهید عشایری استفاده شود.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری چهارمحال و بختیاری به ظرفیت موکب های اشاره کرد و افزود: یکی از ظرفیت های مؤثر در استان موکب های اربعینی است که باید از آن ها برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه استفاده شود.

حسین میرزایی با بیان اینکه باید در برنامه ریزی ها از کلی نگری خودداری شود، عنوان کرد: در تولید محتوا و نحوه برگزاری این کنگره باید به ریزترین مسائل توجه گردد چرا که کلی نگری گاهی موجب ایجاد خسارت می شود.

وی با اشاره به اینکه هم افزایی، همکاری و همراهی در کار باید وجود داشته باشد، مطرح کرد: از بخشی نگری در برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید عشایری باید خودداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت موکب ها در برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری

ضرورت استفاده از ظرفیت موکب ها در برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری