مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:322022-03-16بين الملل

گروه انانیمس از حمله هکری به سایت های روسی خبر داد


گروه هکری انانیمس (Anonymous) ادعا می کند که دوباره اقداماتی را درخصوص حمله سایبری علیه وب سایت های روسی انجام داده است و آن ها علت این حرکت را حمله روسیه به اوکراین عنوان کردند.

- گروه "انانیمس" از حمله هکری به سایت های روسی خبر داد گروه هکری انانیمس (Anonymous) ادعا می کند که دوباره اقداماتی را درخصوص حمله سایبری علیه وب سایت های روسی انجام داده است و آن ها علت این حرکت را حمله روسیه به اوکراین عنوان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، این گروه هکتویسم در توییتر اعلام کرد که وب سایت های روسی از جمله سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) و سرویس اطلاعات خارجی روسیه را با موفقیت مورد هدف قرار داده است.

هکرها ادعا می کنند که علاوه بر سایت های نام برده شده، سایت وزارت ورزش فدراسیون روسیه و مرکز تحلیلی دولت فدراسیون روسیه از دیگر سایت هایی هستند که توسط گروه هکری انانیمس مورد هدف قرار گرفته اند.

این گروه هکری مکاتبات خصوصی را که آن ها ادعا می کنند بین ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه و سرگیی شویگو، وزیر دفاع روسیه صورت گرفته است، فاش کردند؛ در این نامه برنامه هایی برای قطع درختان جنگل اوکراین و فروش آن ها ذکر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه انانیمس از حمله هکری به سایت های روسی خبر داد

گروه انانیمس از حمله هکری به سایت های روسی خبر داد