مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-16سياسي

18 کلاس درس در هرمز برای اسکان فرهنگیان اختصاص یافت


بخشدار هرمز از آماده سازی 18 کلاس درس در 3 مدرسه در جزیره هرمز برای اسکان مسافران نوروزی و فرهنگیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هرمز، محمد زرنگاری بخشدار هرمز امروز اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به مردم و مسافران نوروزی، همه مدیران و نهادهای خدمات رسان از تاریخ  25اسفندماه الی 14فروردین 1401بصورت آماده باش در جزیره هرمز حضور داشته باشد.

نماینده  دولت در هرمز با بیان اینکه برقراری امنیت و آسایش کامل همه مسافران و میهمان نوروزی از اولویت ارائه خدمات ستاد است گفت: تامین آب شرب، تامین روشنایی، نظافت و پاگیزگی محیط، پاک سازی و نظافت سرویس های بهداشتی، تامین سطل های زباله و مشخص کردن مکانی برای نماز خانه را از ضروریات مهم برای ارائه خدمات به مسافران برشمرد.

محمدزرنگاری  با بیان اینکه تعداد 3 مدرسه با 18کلاس درس برای اسکان میهمان نوروزی و فرهنگیان در نظر گرفته شده است، افزود: پارک های ساحلی، شهید موسی آزموده،دولت و شهدای  جزیره  هرمز بعنوان اماکن  اسکان گردشگران در نظر گرفته شده است.

بخشدار و رییس ستاد خدمات سفر بخش هرمز اضافه کرد: شیفت بندی و برنامه ریزی لازم به منظور ارائه خدمات مطلوب و آسان برای مسافران و مردم در ایام تعطیلات نوروزی شامل نانوایی ها، سوپر مارکت ها، تعمیرگاهها، فروشگاههای مواد غذایی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 کلاس درس در هرمز برای اسکان فرهنگیان اختصاص یافت

18 کلاس درس در هرمز برای اسکان فرهنگیان اختصاص یافت