مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-16سياسي

آغاز فاز دوم توسعه حرم امام حسین (ع)


فاز دوم طرح توسعه حرم امام حسین (ع) از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات با همکاری تولیت آستان قدس حسینی در آستانه نیمه شعبان آغاز شد.

- فاز دوم طرح توسعه حرم امام حسین (ع) از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات با همکاری تولیت آستان قدس حسینی در آستانه نیمه شعبان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، در پی موفقیت مهندسان، کارگران و استادکاران ایرانی در اجرا و پیشرفت فاز نخستِ طرح جامع توسعه حرم امام حسین (ع) که به نام صحن حضرت زینب (س) بود، تولیت آستان قدس حسینی، تصمیم گرفت عملیات اجرایی فاز دوم این طرح را نیز به ایران واگذار کند.

فاز دوم طرح توسعه حرم به نام صحن امام حسن (ع) شامل فضای زیارتی، خدماتی و اداری است که در ضلع جنوب غربی باب القبله حرم قرار دارد.

70 درصد از مساحت صحن امام حسن (ع) به فضای زیارتی و عبادی اختصاص یافته و مابقی مربوط به بخش مهمانسرا و ساختمان جدید اداری حرم است.

پیش بینی و احداث 600 چشمه سرویس بهداشتی، مسیر ویژه تردد دسته های عزاداری به ویژه دسته عزاداری طویریج ، بخش ویژه گمشدگان و ارتباط و اتصال صحن امام حسن با صحن حضرت زینب (س) از دیگر ویژگی های این طرح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز دوم توسعه حرم امام حسین (ع)

آغاز فاز دوم توسعه حرم امام حسین (ع)