مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 اسفند 1400 ساعت 19:122022-03-17سياسي

نباید به بهانه توسعه صنعت گردشگردی شاهد هنجارشکنی باشیم


سپاه انصارالحسین(ع) همدان طی بیانیه ای اعلام کرد: نباید به بهانه توسعه صنعت گردشگردی شاهد هنجارشکنی در جامعه اسلامی باشیم.

- همدان- سپاه انصارالحسین(ع) همدان طی بیانیه ای اعلام کرد: نباید به بهانه توسعه صنعت گردشگردی شاهد هنجارشکنی در جامعه اسلامی باشیم.

به گزارش، سپاه انصارالحسین (ع) همدان در واکنش به هنجارشکنی های صورت گرفته در حاشیه مراسم آیین جهانی نوروز در مسیر گردشگری غرب کشور در شهر همدان ضمن ابراز تأسف از این قبح شکنی اجتماعی با صدور بیانیه ای اعتراض خود را نسبت به این امر اعلام کرد؛ در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم استان دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان مهد پرورش عالمان، بزرگان، اندیشمندان و شهدای فاخری است که همواره در راستای حفظ شعائر اسلامی و حفظ هویت دینی و فرهنگی جامعه در تلاش بودند که به واسطه آن موجب اقتدار و قدرت کشور شدند.

متأسفانه طی سال های گذشته کشور مورد آماج تهدیدها و تهاجم های فرهنگی قرار گرفته و دشمن در تلاش است تا به شیوه های مختلف هنجارشکنی را به یک پدیده عادی در جامعه تبدیل نماید تا بتواند به اهداف پلید خود در تضعیف فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی برسد و فرهنگ مبتذل غربی را جایگزین آن نماید که جامعه به دلیل برخی ضعف های مدیریتی در این زمینه با آسیب هایی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به بهانه توسعه صنعت گردشگردی شاهد هنجارشکنی باشیم

نباید به بهانه توسعه صنعت گردشگردی شاهد هنجارشکنی باشیم