مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-19دانش

رضایی: دانشجویان نیز خواهان بازگشت به آموزش حضوری هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر میلاد رضایی در رابطه با نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جدید اظهار کرد: آموزش مجازی مزایای خاص را خود دارد که به همین دلیل قصد نداریم این شیوه آموزش را کنار بگذاریم و این امکان را به اساتید .

- مدیر امور آموزش دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: کیفیت آموزش در دوران کرونا هم به استاد و هم به دانشجو بستگی دارد، ولی نکته قابل توجه این است که با هر کیفیتی که آموزش مجازی داشته باشد، دانشجویان تمایل دارند به آموزش حضوری بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دکتر میلاد رضایی در رابطه با نحوه برگزاری کلاس های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جدید اظهار کرد: آموزش مجازی مزایای خاص را خود دارد که به همین دلیل قصد نداریم این شیوه آموزش را کنار بگذاریم و این امکان را به اساتید داده ایم که اگر ترجیح می دهند، برخی از کلاس های خود را به صورت مجازی برگزار کنند.

به ویژه اینکه برخی اساتید با یک سری نرم افزار خاص کار می کنند و اتفاقا، برگزاری این کلاس ها به صورت مجازی راحت تر و مفیدتر است.

وی با اشاره به نقاط قوت و ضعف آموزش مجازی در دوران شیوع کووید-19 گفت: نقطه قوت آموزش مجازی این بود که گاهی اوقات نیاز است برای دانشجویان فیلمی را به نمایش بگذاریم، مثلا برای بازدید از یک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: دانشجویان نیز خواهان بازگشت به آموزش حضوری هستند

رضایی: دانشجویان نیز خواهان بازگشت به آموزش حضوری هستند