مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 12:472022-03-19حوادث

استقرار 45 گشت فرهنگی – اجتماعی در تفرجگاه ها و سواحل گیلان


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استقرار 45 گشت فرهنگی – اجتماعی در نقاط مختلف استان، گفت: هدف این گشت ارائه خدمت بهتر به مسافرین  و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به استقرار 45 گشت فرهنگی – اجتماعی در نقاط مختلف استان، گفت: هدف این گشت ارائه خدمت بهتر به مسافرین  و ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است.

سردار ملکی امروز در رزمایش فرهنگی – اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان اظهار کرد: در تعطیلات نوروز امسال میزبان هم میهنان عزیز هستیم که از نقاط مختلف کشور به گیلان سفر می کنند، پلیس در همه حوزه های انتظامی و فرهنگی آمادگی لازم را دارد و پیش بینی های لازم هم صورت گرفته تا در ارائه خدمت به مردم حداکثر توان را به کار گیریم و مسافرین با خاطری خوش گیلان را ترک کنند.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: رزمایش فرهنگی – اجتماعی برابر اولویت های ابلاغی ناجا در تفرجگاه ها و پارک ها اجرا می شود؛ با توجه به آزادسازی سواحل دسترسی مردم به سواحل بیشتر شده و از این رو احساس نیاز می شود تا در تفرجگاه های ساحلی و پارک ها در این حوزه فعالیت مضاعفی داشته باشیم.

سردار ملکی از اجرای طرح ناظر یک با شدت بیشتر در استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از مطالبات مردم ولایتمدار استان موضوع امنیتی – اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 45 گشت فرهنگی – اجتماعی در تفرجگاه ها و سواحل گیلان

استقرار 45 گشت فرهنگی – اجتماعی در تفرجگاه ها و سواحل گیلان